Godmorgon

Vaknade av ett alldeldes härligt och uppiggande ljud, Eller inte! Jävla idioter står och borrar, hela tiden och har gjort det ca en halvtimme nu iallafall. Usch vilket jobbigt ljud, men jag ska nog se till att borra jag med någon dag så ska vi se om vi ska göra det tidigt eller sent :P MOHAHAHA....

Idag blir det jobb, 11 till 18.30, känns bra, tiden går snabbare så. Saknar min tös och måste se till att sysselsätta mig, igår röjde jag lite och tvättade en massa, nu hade jag tänkt vika kläder till förbannelse innan jag börjar jobba :) Ska ju byta garderob mellan mig och dottern ju eftersom vi bytat rum också.

Nä finns väl inte mycket att säga, rätt fint väder ute, igår var det rätt ruggig, för det mesta. Undrar vad som kommer hända nu när askan är på G,.....

Måste erkänna att det där borrandet går mig lite på nerverna :/

Nu ska jag ta itu med tvättvikningen :P Ha en underbar dag

Älskar mitt lilla hjärta mer än allt annat :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0