Internationella kvinnodagen och Semlor! Bra kombination :P

Sol, sol, sol!!!! Så underbart uppiggande, ljust och härligt! Har inte själv fått se några blommor än men hört på olika håll att dom både har snödroppar, vintergäck och början till tulpaner i trädgården, och det måste jag säga känns riktigt bra. Då måste ju ändå våren vara på väg.

Däremot har jag hört att det visst skulle bli snö nästa vecka, men man kan aldrig vara säker på hur det blir. Jag hoppas iallafall att snön håller sig väck och att det blir varmare och ännu mer sol!


För övrigt är det visst Fettisdagen idag och då ska man visst äta semlor.... Så eftersom vi inte ätit några sådana än så får jag och sessan bege oss till CG sen och köpa hem lite gott gott så vi kan göra semlor:D
Och i mina semlor hoppar vi över äcklig mandelmassa och kör på vaniljkräm istället, hört att det ska vara gott:D



Sen är det ju Internationella Kvinnodagen oxå, Så det är väl klart att vi ska uppmärksamma det också! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0