Godeftermiddag!

Ahhhh! Vilken underbar sol vi har idag:D
Vi har varit ute och lekt i stadsparken, gått på lite loppis (fyndat har vi också minsann) och matat fåglarna.
Och haft det riktigt riktigt trevligt med goda vänner. Och man hade ju inte kunnat be om annat väder, helt perfekt...
Och Härligt!

Nu gör jag egentligen inte speciellt mycket, sitter här och kollar bloggar, laddar in lite bilder från dagen på Facebook, och jag skiver här nu. Väntar egentligen bara tills jag ska börja jobba kvart i 4, tiden innan gick snabbt men nu händer det inget så det går rätt sakta. Ska se om det finns något roligt på dumburken så kan hälla mig sysselsatt, om inget annat så ska jag snart väcka lillan så får hon hålla mig sällskap, leka lite med lego kanske ....:P

Hoppas ni alla får en underbar lördag i detta underbara härliga väder!

Puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0