Godkväll

Oj oj oj vilka dagar. Så härligt väder flera dagar på raken och sol har vi fått i överflöd. I synnerhet mitt skinn.... Röd lik den Kräfta jag är... Vilket tar mig till nästa punkt :D Nu har vi kommit in i juni, och då räknas det väl ändå till sommar? Känns som sommar iallafall, speciellt dom senaste dagarna. Jag och lilla dottern min satt faktiskt till och med i trädgården och åt frukost, i skuggan eftersom vi inte har sol i trägården förrens vid halv tolv-tolv men det var varmti och skönt och gott :)

Ja, annars har det varit mycket umgänge med familjen, goda vänner, massa grillning *gott gotti gott gott* och massa massa lek... Fått köpt en pool nu oxå och jag säger bara det, ge ett barn lite vatten...... Behöver jag verkligen fortsätta meningen :) Hade lite vattenkrig idag med lillasyster och hennes kille, trevligt, riktigt kallt vatten men visst var det kul.

Imorgon står playdate på schemat, iallafall på förrmiddagen, blir nog roligt.
Och sen i veckan vet jag inte. Hoppas verkligen att vädret håller i sig iallafall, så kanske man tar sig ner till havet någon dag. Lite synd att man inte fått tummarna ur att ta sig ner till stranden när man har den på gångsavstånd... Eller rättare sagt, i princip precis över vägen. Nä det får jag verkligen ta itu med :)
Och börja läsa en bok jag fick av mamma, hon brukar alltid pricka rätt när det kommer till böcker för min del. Så får se till att börja på den, kanske en mysig dag med sol och kall dricka i trädgården eller varför inte på stranden när man bättrar på brännan, möjligheterna är oändliga....

Nä känner att jag ändå bara babblar nonsens så nu ska jag nog se till att publicera innan jag lyckas trycka in mer skit hihi....

Ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0