Im singing in the rain!

Sånt underbart mysväder.


Här kommer en ny bild på min favoritkaraktär :D

Älskar när det regnar och åskar, sånt underbart mysväder.
Lite trist bara att man inte har någon att mysa med. Lillan sover ju sött vid det här laget, trots att hon var uppe senare än vanligt, lite mys fick vi ju ha efter jobb även om hon mest flängde runt och "målade" staketet med vatten. Så underbar hon är, my heart my mind, my everything!

Nu sitter jag och funderar i vanlig ordning, tänker och tänker och tänker. Tusen tankar i huvudet, vill veta mer, känna:) Regnet som gör mig sån här.... Eller ja, jag är nog en tänkare alltid, analyserar och funderar och tänker framtid.... Planerar och tänker på vad som komma skall, eller vad som kan hända, gott som ont.
Ibland önskar jag att man kunde sluta tänka och bara göra. Ja menar, misstag kommer man göra ändå, oavsett om man tänker sig för innan eller inte...

Men den som lever får se... Heter det ju så får se till att göra mer och sen få se vad som händer, det blir nog bra...

________________________________________________________________________________________________

Oh shit, höll på att få en hjärtattack haha, sidan gick tillbaka till startsidan på bloggen, av sig själv haha....
All text borta, va fan ska jag nu göra????

Lyckades få tillbax sidan haha, med text och allt... Annars kan jag säga att jag vid detta lag bannat blogg.se, datorn och mitt satans dåliga minne, och samtidigt bannat pappa för det är säker via hans gener som jag fått detta gudlfisk minne.... Ja menar, när man inte ens kommer ihåg vad det står i ett sms man precis läst då är det illa...
Och tyvärr sant.... Inte alltid men det händer, för ofta...

________________________________________________________________________________________________

På snackhumör, men vad ska jag skriva om, finns inget intressant egentligen haha, bara random babbel i vanlig ordning men för att kunna babbla eller i detta sammanhäng skriva så måste man ha något att skriva om... Så någon som har lust att komma med ämnen som man kan skriva om?

Och för all del mes amis! Komentera nu när ni väl är inne, eller litet hej hade varit trevligt, för jag ser ju att även om ni är en lite "skara" så tittar ni in då och då:) Så KOMERNTERA! :P hihi

Ha en skön kväll, kanske kommer jag på något intressant att skriva om sen och om isåfall kommer jag in och skriver av mig...

PUSSSSSAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0