Ja visst får man träffa en massa intressanta människor....

och var dag lär man sig något nytt! Så skulle jag vilja förklara min nya arbetsplats. Ni tycker säkert att jag tjatar om detta jobbet som kanske för en annan person inte är speciellt upplyftande. Men har man inte haft mer än ett bar vik och ett jobb där du jobbar 8 tim i mån (dock otroligt roligt och givande) sen man slutade skolan 06 så är det rätt stor grej att ha ett jobb. Vill inte och har aldrig velat vara en av dom som blir omhändertagna av alla andra och förhoppningsvis kommer jag stå till 100% på egna ben mycket snart!

Iallafall så trivs jag fortfarande jätte bra och tycker det är jätte roligt, själva jobbet och kunde inte haft bättre kollegor! :) Jobbade idag mellan 08.10-19.00 ungefär. Roligt men gud vad trött jag är. Ska strax krypa i kojs för imorgon är det på det igen:D Underbart!! Och har man tur så kanske man får nått i helgen med... Om inte blir det nog lite tvättning och mys och antagligen besök av vänninan med hennes gullungar.

Usch känner hur ögonen går i kors, en skön känsla när man vet att sängen bara står och väntar på en, så nu ska jag ta mig lite kallt vatten, en nattacigg och sen krama min kudde....


Sov gott och dröm underbara drömmar. O glöm inte!                        Ingenting är omöjligt!



Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: vad bra! får önska dig lycka till då;D

åh tackar så mycket!:D

2011-01-20 @ 23:37:54
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0