Bebisar överallt! <3

Ner i tvättstugan och sen upp igen, plocka leksaker, reklamen ligger överallt, sängen bäddas och disken väntar.
Ja så ser väl ett småbarnsliv ut, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt!
För när dagen är slut och man sitter där och läser dessa oändligt många böckerna och får en puss och hör dessa tre orden, Jag älskar mamma, då finns det absolut ingen annanstans i vår värld som jag vill vara!


Känns som alla får barn till höger och vänster nu för tiden, jag antar att det blir så när man nått en viss ålder.
Iallafall har jag sett en massa underbara små bebisar dom senaste dagarna, både irl och på bild, och gud vad man blir sugen haha, (påpekar att nä jag har inga planer på fler barn just nu) Men man blir sugen, och man minns, tiden går verkligen allt för snabbt och det känns som jag precis fick hem min lilla tös. Och hon var så liten, mini kläder. Haha..... Dom är verkligen otroliga dom små liven. Så mycket dom lär sig snabbt, hur dom får oss att ändras, att förstå, speciellt att förstå våra föräldrars oro när vi själva var yngre. Min dotter har verkligen gett mig en mening med livet. En lycka som jag aldrig skulle kunna förklara i ord. Älskar dig min lilla tös!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oj vad djup man lyckades bli haha. Reflekterar lite nu när man är själv hemma, har lite lugn och ro.
Sitter ibland i tankar och minnen från förr, jag är glad att jag har dom.
Men nu är jag redo för en ny början, med ett nytt jobb och förhoppningsvis kommer våren!

Ha en fin dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0