Kulhuset!

Jahopp, då var man ledig idag, skönt om jag ska vara ärlig....
Så vi ska ha en liten utflykt till Kulhuset med goda vänner:D Har aldrig varit där innan men sett massor massor bilder och det verkar riktigt kul:D Och jag tror att både jag, sambon och såklart dottern kommer uppskatta det lika mycket....

Annars idag blir det en tripp till Willys efter Kulhuset för att handla hem lite mat och dylikt, skönt att få fixat allt sånt...Visserligen är skåpen rätt så fulla än men där finns ju alltid en del basvaror som man använder ofta och således behöver fyllas på lite då och då. Skulle dock gärna haft en frys till, och letar febrilt efter en så man faktiskt kan köpa hem bröd och sånt, fär det får jag aldrig plats med i min frys....

Äsch antar jag babblar i brist på intressanta saker att säga haha. Är väl mest lite rastlös och vill att tiden ska gå snabbare:D Vi ska inte ta ner oss till stan förrens vid 11 suck.... Men jag får väl ta en runda och plocka upp lite saker.... Behövs alltid:D

Ha en riktigt härlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0