Godkväll

Jobbat idag:D Känns bra men nu känner man sig lite sliten. Det är ju trots allt söndag, men dagen har gått snabbt så det är skönt. Massa trevliga och glada (andra mindre glada haha) kunder som definitivt förgyllt dagen. Sen har det ju dessutom varit rätt fint väder, dock kallt men solen sken och det gör alltid så att dagen blir lite bättre och gladare.
Imorgon är det alla hjärtans dag, ska ni hitta på något särskilt. Själv ska jag mysa med mina älsklingar, kanske fixa något lite extra gott till middag.

Dock har jag tänkt på en sak, Så många som köper alla denna fina hjärtkorten, gulliga gosedjur och hjärtgodisar, men varför ska det tvunget vara en speciell kärleksdag för att många ska visa uppskattning. Min sambo är inte den som brukar köpa blommor och grejer, inte ens på alla hjärtans dag, men han visa sin kärlek under hela året, i form av köpa saker och ord. På det sättet har man kanske tur även om man önskat sig en ros på alla hjärtans dag haha, som dör innan en vecka....
Men visst är alla dessa saker fina.... Blir lite förvirrad nu haha, inte säker på hur jag ska känna inför imorgon, ändå fint med en kärleksdag:P

How ever.... Lite trött så nu ska jag slå mig ner i soffan och fortsätta titta på Bones:D

Kommentarer
Postat av: mamma

En vacker ros till dig på Alla Hjärtans Dag. Älskar dig! Kram mamma

2011-02-14 @ 11:09:57
Postat av: Till mamsen:D

Tack mamma:D Älskar dig med mamsen:D Puss och kram ^^

2011-02-17 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0