Fullt upp!

Mer än en vecka sen jag skrev, har jobbat en hel del och dessutom inte riktigt känns inspiration för skrift!
Funderar, saker blir inte alltid som man tänkt sig men trots allt har vi mycket att vara tacksamma för.
Jobbet är en stor prioritering, och såklart min lilla familj.

Känner att man genomgått en förändring, tanke på jobbet, man är inte hemma lika ofta, har inte tid till samma saker, bara att få undan tvätten om man tvättat på kvällen haha.... Det är ibland jobbigt men känns så skönt ändå att faktiskt ha ett jobb, speciellt när man vet hur svårt det är idag att få ett. Hoppas ju innerligt att jag får fortsätta sen efter provanställningen.... Men det är klart :P

Annars har ju våren tittat fram, varmare väder, snön är helt borta och jag har börjat fixa i trädgården så smått. Sägs ju att det kommer en snöstorm på sportlovet så jag kommer inte göra allt för mycket i trädgården innan man vet hur det blir. Just nu saknar jag bara solen, den har tittat fram några gånger, tyvärr fler gånger när jag jobbat än har varit hemma, men vi tar vara på solen, går ut och leker :D

Nä nu ska jag ta itu med att vika tvätt, suck... Såååå tråkigt haha men det måste ju göras:D

Ha en härlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0