잡아 밤

Lugnt och skönt, Fått handlat hem lite blöjor och förnödenheter idag. Barnbidrag ju haha, sen har vi bara tagit det lugnt, tittat på film, mest lotta på bråkmakaregatan, ritat och haft det mysigt. Middagen bestod av Revben men kokta potatisar, morötter och sugersnaps med rosepepparsås till. Riktigt smaskens och passande en lite kall fredagseftermiddag.

Just nu sitter jag här och kollar runt lite här och var, Presidenten och Miss Wade som står på i bakgrunden, småsneglar jag på, verkar rätt bra så funderar på att förflytta mig till soffan när jag skrivit klart detta inlägget.

Skulle jobbat idag men kunde inte, lite trist men så är det ibland, speciellt när man inte bara har sig själv att tänka på, jag är ju mamma främst:D Men imorgon blir det upp tidigt till jobb:D Kommer nog vara massor massor att göra med tanke på alla som fått barnbidraget. Men det är skoj med massa kunder, då går ju tiden så snabbt förbi.

Nä nu har jag väl egentligen inte så mycket mer att säga, tar en liten titt på Fejjan sen ska jag titta på film och sen sova riktigt gott, ska ju som sagt upp tidigt så det gäller att vara utvilad:D

Ha en bra kväll och helg


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså, jag har lagt in låtar o klipp många gånger på min blogg.... om du kollar närmre under kategorin MUSIK. Men just den dagen gick det inte... vilket jag också skrev... att blogg.se inte gick med på att lägga in YouTube klipp, eller länka saker...

O de va just den dagen.

Så jag vet mycket väl hur man gör.

2011-02-19 @ 00:18:58
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0