God fortsättning!

haha ja visst glöms har ju bloggen bort.... mer och mer för var dag som går. Jag har ju även min matblogg som kommer få en hel del inlägg inom kort.
Julen förbi efter en massa stress, julklappsshopping och matlagning men gud vilken underbar julafton det var, med dom personer jag allra helst vill vara med. Den bästa julen någonsin sades det till och med så visst verkar den ha blivit lyckad. Hann inte med alla dom sakerna jag skulle göra själv men vet ni vad, det finns tid än... Ja menar några av dom sakerna kan man göra mitt på året ändå som tex knäcke :P Annars flyter livet på, jobbar och står i och när jag inte gör det så umgås jag med goda vänner och självfallet min lilla tös <3
Snart lite frukost och sen ska jag och tösabiten ner till stan och se om vi kan fynda lite :D
Ha de fint och God fortsättning till er alla :D

Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-28 @ 01:58:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0