Tänderna slogs ut... Till att börja med.....

Drömde en riktigt obehaglig dröm, jag kommer inte ihåg speciellt mycket men jag kommer ihåg att jag hade varit i slagsmål och på så sätt tappat en tand, men, sen fortsatte jag att tappa tänder, eller rättare sagt, när jag kände på dom gled dom bara av... Undrar vad det betyder, ska nog ringa mamma sen och kolla, hon är bra på drömtydningar.

Iallafall är alla tänderna fortfarande kvar i munnen så.

Funderar på att baka typ nyttiga lunch muffins, nä jag har ingen aning om vad dom egentligen kallas men dom verkar goda. Russin har jag hemma så det kan jag ha i, har även kvar av min brödblandning med linfrö, pumpakärnor m.m Gottit värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0