Spöken, finns dom?

Alla sussar sött, inte ens My och Mullen vill hålla mig sällskap, de är illa, tycker jag. Visserligen är det lugnt och skönt så jag har fått kollat runt lite på nätet, däribland en massa bloggar som man följt och dessutom någon ny som verkar intressant. Småsneglar lite på tv:n oxå, Notting Hill, mycket mysig film, det måste jag säga. Och funderar som dom flesta brukar göra sådär när man är ensam. Tankar går lite kors och tvärs, men Gammelmormor finns där, änglar, spöken finns dom?, tänker lite på den där tankemaskinen som jag snackat om innan, kommer inte ihåg om jag berättat om den här eller på min gammla blogg, tänk om man kunnat spela in alla sina tankar under dagen, drömmar under natten. För vad kanske ni frågar då? Ja vad fan vet jag, till texter på bloggen, hela noveller eller romaner, ideer som ibland försvinner lika snabbt som man kom på dom, lösningar på problem... För en som jag, som glömmer saker snabbt hade detta varit ett utomordentligt bra redskap, det tror jag. Och tänk att kunna tjuvlyssna på någon annans tankar haha. Fast det är frågan om man egentligen vill det, många tror nog att dom hade velat det men sanningen ser nog lite annorlunda ut faktiskt.

På tal om spöken föresten, jag tror på spöken, jag tror på änglar, vill väldigt gärna tro på tomten hihi,
igår var jag, lillan och katterna hemma själva, det var precis innan sängdags för lillan så vi var i badet, helt plötsligt bara tittar hon mot dörren, eller egentligen precis brevid dörren, hon ser ut som om hon tittar på något, det handlade in dagdrömmar, det är jag säker på. Tittar bakom mig och ryser, visst känns det obehagligt, inte nog med det, när jag sen tittar på henne igen så känner jag en kall vind mot mig. Bara i en sekund, sen blir det varmt och behagligt igen. Logiskt sett så är det väl en liten vindpust som letat sig in, men man vet aldrig....

Nä usch vad klockan blivit mycket, dags att hitta sängen, som förövrigt är sådär härligt nybäddad:P
Natti natti folket, ha de fint... PUSS


Kommentarer
Postat av: M i c k A

det tycker jag att du kan (: det finns i stort sätt inget läskigt i RE: afterlife, inte mycket hoppa till scener heller. Renodlat action med hardcore brudar (: nice! + att Milla är bäst i hela jäkla världen! hehe



haft en bra helg annars?

2010-09-19 @ 12:55:02
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: M i c k A

hehe jajjemen, en söt hand med en massa svarta pinnar som sticker ut här och var, ahh älskar den filmen, ska bli nice och få hem den.



ja här har helgen gått fort, mannen har jobbat och jag har haft en ledighelg, vilket är rätt skönt då jag jobbar tisdag till söndag kommande vecka. (:

2010-09-19 @ 14:01:14
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0