Som vilken torsdag som helst!

Fick sovmorgon, inte helt fy skam. Ska på jobbintervju, taggad till tusen, håll tummarna för mig. Gått ner 9 kilo, ger mig själv en liten applåd, bara att fortsätta och ta det hela till en ny höjd kanske... Gym till nästa månad :P Vet exakt var jag vill börja oxå hehe. Då ska vi nog se till att tänja lite gränser. Nog om det......

Har en massa bollar i luften just nu, men som jag trivs.

Ja annars händer det väl inte så mycket, vuxendagiset tuffar på som vanligt, inne på att börja på ung framtid nere på navigator också men får jag jobb så får jag hoppa navigator såklart. Dom har mycket intressanta ideer där nere iallafall när det kommer till ung framtid. Plus man får gratis gymkort haha, hade inte varit helt fel. Ja menar, gratis är gott hihi. Vi håller oss relativt friska och glada, lite feber och hosta men värre än så är det inte, Ta i trä ett, två tre :)

Har inte mycket mer att säga, ha en mysig dag i kylan :P


Mycket gamalt foto
men sött :P

Kommentarer
Postat av: M i c k a

hur gick det på intervjun? (:



med mig är det bra, styr och ställer i lägenheten. hehe vad sysslar du med om dagarna?

2010-09-30 @ 19:01:21
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0