Min familj är helt underbar!

Har varit på kalas hemma hos farsan, lillasyster har fyllt 5 år så det blev lek, bus, tårta och såklart kel med katterna. Var mycket trevlig och mysigt som alltid och alla växer så snabbt, vilket får en att tänka ännu mer på att ta hand om den tiden man har, för tiden går alldeles för snabbt.

Vi har inplanerat både trolldegs dag, så ska låna alla ungarna och göra roliga figurer och sen vid ett annat tillfälle måla våra skapelser:P Sen närmare jul så ska det bli massa massa massa julpyssel, för både jag, dottern och alla dom andra ungarna älskar att pyssla samt att helt enkelt umgås och ha roligt.
Nä nu ska jag fortsätta kolla på film, oh just det, fick en massa fina kläder av farsan o co till lillan oxå, tackar massor för allt. Ska själv kolla igenom alla kläder i källaren då minsta lillasyster har stolke 74-80 nu och det vet jag att jag har en himla massa av:P Bra om någon annan får användning av kläderna, varför ska dom bara vara nere i källaren och samla damm:P

Ha en skön söndagskväll på er
Pussah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0