Kamrater! :P

Lyssnar på lite gammal go musik, det tar en tillbaka till alla fester man hade förr, människor man umgicks med då, och hade jätte roligt med. Men det finns en anledning till att dom från förr inte är en del av min framtid.
Men minnena är härliga ändå, och alla underbara bilder som får en att le av blotta åsynen av dom. Alla skratt, tårar och kärlek man kände får man uppleva även om det bara är för en kort stund.

Fick sluta tidigare från vuxendagiset idag, fortfarande intressant men det mesta är repetering av sådant man hört miljontalsgånger innan, men visst får som en att tänka lite extra ibland. Trevliga personer är där nere iallafall.
Diskutionsämnet för dagen var fladdermusen över ena fönstret, iallafall om den levde eller inte, jag är säker på att den rörde sig, medens dom andra hävdade att jag bara trodde det för jag ville att det skulle vara så haha. Ja det finns väl en liten chans att det kan vara så hihi men det återstår att se antar jag.

Idag kommer Besa på besök, ska berätta om sin redovisning om dottern min. Har säkert gott kanon, och så ska jag få låna hennes dator så jag kan få in lite bilder på Fejjan:) Ska bli roligt att äntligen få in lite nya bilder, även här kommer jag nog sätta in några väl valda bilder som tagits av moi.

Imorgon blir det kalas för en av lillsyrrorna, sko bli trevligt, längesen man träffa alla, och dessutom lille lufsen:P Presenten är köpt iallafall, får hoppas att den blir en hit. Annars händer det nog inte så mycket, kanske loppis på lör-sön på malörten, och just det, ska inhandla två bokhyllor på fredag antagligen.

Ja det blir nog jätte bra:P

Nä nu får jag nog se till att plocka undan det sista här hemma, innan Besa kommer, disken sparar jag och hoppas att Besa tycker disken ser lite rolig ut som igår hehe.

Vi ses när vi ses kamrater


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart att allting kommer att lösa sig de gör de väl alltid :) Men de är ju så jobbigt att vänta :P Hoppas allt är bra med dig och Nova hette hon väl :)?

2010-09-23 @ 09:15:51
URL: http://itsaawesome.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Så bra att allt är bra med er, jo då med mig är det bara bra trotts allt ja..

2010-09-23 @ 22:08:51
URL: http://itsaawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0