Its my life!

I belive in woman my oh my
I belive in lovin my oh my...

Mysmusik strömmar ur de små datorhögtalarna. Funkar utmärkt även om Krist högtaler hade varit att föredra haha.
Borde städa lite men fasta här lite, ska ta mig 10 min till att bara slappna av sen är det po det hehe. Så man kan njuta av en underbar fredag med nära och kära, och kanske en bra film om det går någon, fast hmmm... Jag skulle ju börja följa Idol så hur ska det då gå för mitt filmtittande?

För er som kollade auditions igår, antar att ni inte kunde undvika att se och höra Jay Smith sjung, GUUUD, fan vilken jävla röst. Gåshud över hela kroppen, fan vilken underbar och fantastisk röst. Blir helt till mig bara ja tänker på den.
Kan kolla Idol fram tills han gjort sitt idag sen gå över till någon najs film kanske.

Ska ni göra något speciellt idag?

Förövrigt har jag varit ute och gått långrunda, hade varit väldigt trevligt om inte det regnade så häftigt. Visserligen älskar jag regn men visst kunde man allt haft lite bättre kläder, så vem vet, i nästa regnväder kanske ni får se mig i plastponcho hahaha, det hade varit en syn hehe, nä vi får se vad som händer, stövlar har jag tänkt länge på att köpa men tycker det är så satans dyrt, speciellt när man i princip bara kan ta på sig ett par höga klackar så klarar sig fötterna rätt bra. Vilket får mig att tänka på en väns supercoola stövlar.

Hade en period där allt var svart, läder, svart smink osv, då fick jag låna dessa fina lackstövlar med en klack på 15-20 cm, och jag kan säga att dom var riktigt härliga att gå med i regn, inte nog med att jag var helt plötsligt betydligt längre så hade jag torra fötter oxå haha.
Undra om jag har någon bild på dom? Ska ta mig tid att kolla igenom alla gamla bilder jag har i datorn, skoj även om inte skorna finns där... Och förövrigt ska jag nog skaffa mig ett par sådana ändå. Kanske, Time will tell.

Och här sitter jag och babblar på, kanske man skulle fortsätta på de otaliga påbörjade novellerna när man ändå är på skrivhumör, nä tror inte jag har tälamod till det... Plus det regnar inte....
På bra humör är jag iallafall så alldeles strax ska jag fixa ihop en bra musiklista att städa/skräna till och sen får jag väl ta mig en svängom, även om jag inte är helt sugen på det, kanske tvättar fönsterna istället, roligare men nock fan är det att städa.

Hoppas ni får en riktigt härlig och het fredag ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas du får en bra helg så hörs vi!! han var bäst..

2010-09-17 @ 16:50:59
Postat av: Ronja

Trevlig blogg! :)

2010-09-20 @ 14:40:04
URL: http://haxeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0