Inget kalas men nya bokhyllor...

Eller boklådor... Krist? :P

Nä det blev inget kalas för lillasyster idag, det blir av på söndag istället:D Skoj skoj:D
Men vi har gjort annat kul, som tillexempel snitzlar till middag och sen fick jag fixat bokhyllorna som jag egentligen skulle ha hämtat imorgon, med hjälp av M då då.
Så en bokhylla har åkt in på lillans rum, behöver lite förvaring ju, hon är bortskämd den lilla, lite grann iallafall.
Och en bokhylla som egentligen skulle vara i sovrummet fick plats i vardagsrummet istället, lite foton och fotoalbum har blivit uppsatt, även mina fina hattar:P Skoj att få lite förändring i hemmet lite då och då även om jag är en sådan person som gärna vill att var sak har på sin plats, antar att det där med att flytta runt saker har smittat av sig från olika människor i mitt liv.

Annars idag har jag tvättat, inte så mycket tvätt idag, så det har gått undan, ska strax hämta allt som förhoppningsvis är torrt, sen är det dags för nattning. Ja, sen är det väl bara avslappning som gäller, kanske det går någon bra film, hmmm undrar om inte Chronicle of Riddick (eller hur det nu stavas, pallar inte kolla upp hihi) med Vin Diesel är ikväll. nu kl 21.00, tror det, den ska jag definitivt se, älskar i princip alla filmer med Vin Diesel, han e sååååå Het.... Tror till med att han är hetare än Johnny Depp, eller kanske inte men het är han... Mmmmm...

Nä snart dags att njuta, så ha de riktigt najs ikväll...
Pussah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0