Blomkål och dippa=MUMS

Haha, har gått ut till maxi sen till willys, men hem blev det faktiskt buss. Känner mig lite duktig faktiskt, och nu ska här bli andra bullar. You will see... :D

Har fått handlat hem lite mat, massa nyttigheter, typ, strax kommer Besa och G på besök, ha lite tjejkväll med någon bra film och grönsaker med dip, mums, trevligt trevligt såklart.
Annars händer det inte så mycket idag, imorgon däremot ska det bli nytt loppis, gårdsloppis och en runda på skärdemarknaden i stan, ska bli mycket trevligt, ska se om jag kan få med mig Besa också, om inte hon sover den sjusovaren fniss. Men alla har vi inte barn som väcker oss kl 7 på morgnarna. Men det är bra att vi är olika, tänk om alla sett ut och tyckt likadant, fan vilken tråkig värld vi levt i.

Nä lite av allt möjligt känns bra för mig. Dessutom, hur skulle man kunna ha alla dessa intressanta och givande diskutioner om alla varit och tyckt lika, nej det hade inte gått... Med andra ord tråkigt!

Nä ska diska efter middagen som blev riktigt husmanskost, Hedvigsoppa, i denna underbara höst ära. Mums.
Blev en hel del över så det ska mamsen och Tomas få imorgon. Man får ju dela med sig av det goda, inte sant.

Nu ska jag som sagt fixa disken sen lite smarriga snacks.

Pusshay

Kommentarer
Postat av: tessan

hehe jodå den funkar :)

2010-09-25 @ 14:13:08
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0