Ta vara på tiden ihop, för tiden flyger verkligen iväg!

Sitter och har litta tråkigt så med andra ord kan jag liaväl sitta här och.... Ja skriva antar ja haha
Har jobbat idag, gick riktigt bra. Tror detta är början på något riktigt bra. Har gått lite i stan och hittade en gammal Kalle Anka seriebok sen 1977 i riktigt bra skick. Så kanske man ska lägga ut den på blocket och se om någon samlare blir nyfiken, vem vet, den kanske är värd kosing.
Fast först ska jag läsa den såklart hihi

Känner mig lite seg i huvudet idag, trots det fina vädret. Sovit dåligt kanske. Drömt en del...
Men förhoppningsvis piggnar man till snart, kanske man kan hitta på något roligt. Vad nu det skulle kunna vara?!
Nä det ska nog gå bra:D

Nä nu ska jag se till att hitta en varm tröja och kanske ta på mig mina mysstrumpor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0