Pyssla? Sy, brodera eller klippa klistra? :P

Har lite tråkigt idag, sötnosarna tittar på film och jag sitter här, iallafall en liten stund till. Har varit ute med tjejen som jag är kontaktperson till, blev lite fika och en runda i stan, var som vanligt mycket trevligt.
Städat undan lite grann (behövs mer haha) och plockat ihop kläder som ska tvättas imorgon och nu sitter jag som sagt här och har lite tråkigt, funderar på att pyssla lite, men med vad. Hade varit roligt att brodera något fint julmotiv på en gammal duk eller nått men duk har jag ingen haha, så ska väl kolla lite loppisar någon dag och se om man hittar något roligt. Och sen kolla mönster på nätet om inget annat. Kan vara roligt att göra något eget. Ska se om morsan har kvar sin gamla symaskin så kanske man kan göra sina egna julstrumpor eller nått, såna som man ska ha på spismanteln (en sådan har jag inte men det går nog att hänga någon annanstans hihi). Men sen är det ju lätt att snacka, vi får se vad och hur det blir, nog ska det allt bli jul i stugan. Dock ska jag nog inte börja pynta förrens första advent:D Men det kommer bli fint, det kan jag garantera:D

Aja ha en skön lördag så hörs vi en annan dag, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0