Kan vi få slippa det nu?!

Godmorgon, Natten har fan inte varit nådig och efter alla kläder och tvätt som man tagit av och tvättat, och dom golv som blivit tvättade och saker har man torkat av, så är det inte konstigt att man blev smittad, och influensan är inte kul alls....

Men nu känner jag mig som vanligt igen iallafall, lite hängig men med tanke på hur min sömn har varit eller rättare sagt brist på sömn har varit i natt så är det inte konstigt....

Ingen feber kvar iallafall, varken för mig eller lillan, hoppas det fortsätter så. Blir hemmadag imorgon oxå, minst, sen får vi se hur vi mår och vad som händer.





Ja annars idag händer det nog inte speciellt mycket, städa undan lite, skura lite i hopp om att inte smitta gubben. Sen får vi väl se om vi kan hitta på något kul, kanske måla eller baka, måste komma ihåg att köpa socker...!

Tänkte jag skulle försöka mig på att göra ett tidinställt blogginlägg nu, wish me luck:D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0