I Love Garfield!

Ja, katten gustav är utan tvekan en rolig karatär, en av mina absoluta favoriter som jag förövrigt växt upp med.



Iallafall, middagen avklarad, vilket bestod av korvstroganoff med ris som blev riktigt riktigt god. Nu ska jag diska undan och sen hålla lite kväll här hemma, börjar redan bli mörkt så kanske jag tänder lite ljus sen och myser:D
Kanske jag kommer in en runda senare och snackar jul eller nått hehe....

Förresten har jag en vän som ska pynta redan nu i helgen om man ska tro vad han säger....

Så nu är jag lite nyfiken:

När brukar ni börja julpynta? :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: hihi ja! tack så mycket :)

allt bra med dig? :D

2010-10-26 @ 22:25:56
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0