Crazy, feber, mys, kall Fredag!

Med tanke på att min lilla har fått influensan och har hög feber och är då såklart aningen hängig så blir det nog ännu en lugn dag. Måste ut och köpa hem vitpepparkorn så att jag kan hålla mig frisk, förhoppningsvis.
Tror vi ska ta och måla lite sen, eller varför inte baka.... Vi får se vad som sker helt enkelt. Se hur hon mår och hur jag mår, skulle inte förvåna om man redan är smittad.


Förövrigt gör vi väl inte så mycket, ska snart äta lite frukost, lillan ska få testa en bit rostat bröd bara och se hur det går. Annars letar jag overall/termoset till snäckan min, hon har overall men den är lite kort i benen och armarna, den funkar nu men tror det kommer störa mycket när väl snön kommer, och med tanke på hur vädret är så dröjer det nog inte allt för länge innan snön kommer:D

Ja förresten är det snart dags att börja pynta hehe, eller ja, snart är det 1 månad kvar tills man kan börja pynta så jag ska i dagarna på julsaksjakt, leta fina gardiner, tomtar, dukar mm mm, ska bli skoj att pynta hela denna lägenheten. Och jag som älskar jullåtar längtar verkligen till den tiden pga just att man kan spela jullåtar utan att känna sig helt dum:P



Oh just det, trodde jag hade publicerat detta redan haha
Frukost nu, sen lite bus antar jag. Sen får vi la se vad dagen har i9 behåll

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0