Bus eller godis?



Ja det har ränt ungar här både igår och idag, trevligt tycker jag, speciellt dom som verkligen försöker få till den härliga Halloween stilen. Det är något vi absolut kommer göra kanske redan nåsta år. Än förstår inte dottern vad det är och tycker nog att barnen med sina masker ser lite otäcka ut även om jag förklarat att det bara är på låtsas.

Har haft söndagsstädning här idag, plockat undan, dammsugat, tvättat fönstren mm, tvättat också och det behövdes verkligen. Men så är det väl helt enkelt när man har barn. Och ställt tillbaka köksklockan har jag också fått gjort, dom andra klockorna ställer ju tillbaka sig själv. Lite off känns det allt, i vanliga fall hade klockan varit 6 och vi hade antagligen redan ätit middag men nu är den i ugnen, det blir kyckling med potatisgratäng idag, mums.

Senare blir det nog ett skönt bad med snäckan och sen film för hela slanten, och kanske ger jag mig på att laga kladdkaka, det är ju så gott och nu var det ett tag sedan man gjorde det också.

Ha en trevlig söndag alla:D

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Okej, ja, jag är inte så speciellt glad över de.

2010-11-01 @ 09:20:52
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Linda

läget nu för tiden då?



kramisar..

2010-11-01 @ 20:09:09
Postat av: svar till linda

Jodå det är helt okej, sj då? :P

2010-11-04 @ 19:16:37
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0