X-MAS! <3

Har lite huvudvärk idag, suck.... jobbigt... Får vila mig lite sen så ska den nog snart gå över.
Har varit duktig idag och varit på gymmet och tränat satan, känns skönt men bävar lite inför morgondagen, får ganska säker en hel del träningsvärk i bena för där kärde jag på mest.

Här hemma har vi avklarat middagen i form av köttbullar potatis och grönpepparsås o ättiksgurka:D Var riktigt gott, speciellt med tanke på att de var köbeköttbullar. Förövrigt tittar vi på Emil i Lönneberga och snart blir det väl bad.

Imorgon blir det både en trip till Arbetsförmedlingen och sen till NC för lite körkortsteori:P Ja körkort blir det inte på ett tag än men visst kan man väl förbereda sig och dessutom måste man väl börja någonstans:D

Blir mer och mer sugen på att pynta inför julen, och tvätta fönster och pynta kaklet i kök och badrum, hänga upp mina fina nya gardiner och så vidare:D Ska köpa mig lite mer prydnads tomtar och pepparkakor, och så ska vi pynta pepparkakshus, göra egen pepparkaksdeg, lägga in sil och massor massor mer, så jäkla taggad är jag och jag längtar något så fruktansvärt till 1 advent:D Och sen julen såklart:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0