Vampyres:D

Kollar top model nu, av den enkla anledningen att dom skulle fotograferas som vampyrer, Mia loves vampyres...:P
Iallafall är det lugnt och skönt här nu, ingen busa som slår runt och inga som ringer på stup i kvarten för att fråga om Bus eller Godis... Jag tycker om Halloween och hela den där grejen, men de barn som försöker mjölka hela grejen, som dessutom inte ens är utklädda, inte ens något litet, det är riktigt trist....

Iallafall hade jag tänkt hotta på en film som är väl relativt gammal, Djävulen och jag, evigheter sen jag såg den men nu har jag en VHS spelare så jag ska titta på den efter jag fått se fotona på dessa vampyrmodeler...


Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, gått på möte på Ungframtid, sen möte med Ungdomsbanken, blev en riktigt bra konversation där gruppen emellan och många bra tankar. Får vi fixa detta sista men ganska stora problem så kan detta bli något stort. Sen har det väl varit det vanliga, träffat Bes, lagat middag, myst och städat. Imorgon blir det träning på förrmiddagen och sen jobbsök I guess, och alla andra trevliga små rutiner som man har varje dag.

Ha en najs Tisdag imorgon, puss hay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0