Sån är jag! :D

Börjar hela tiden sjunga på låten som tillhör rubriken till förra inlägget...
Men sån är jag väl hihi

Varit på måndagsmöte på nc i förrmiddags, två ungdomar där nere har startat en klädinsamling till hemlösa, självfallet hackar jag på och hjälper med det lilla jag kan, har även hört med vänner på facebook, att hjälpa andra borde vara en självklarhet men visst kan det vara svårt, skänk pengar, kan man säga, men hur ska man veta att det går till rätt ställa, och hur mycket går egentligen dit? Skicka kläder hit och dit, hur mycket kommer fram. I detta fall kommer detta par köra in med alla kläder själv och jag ska faktiskt höra om det är okej att jag hänger med. Tror absolut att det kan vara lärorikt.

Riktigt bra insiativ måste jag säga och jag grämer mig lite att jag själv inte kommit på något sånt.

Förövrigt har jag vunnit två saker på tradera idag:D Äntligen förstått hur det går till, båda sakerna var juliga saker, och billiga... Ska själv och lägga ut lite saker, tror det blir några kläder som är för små till dottern min först och främst iallafall, ska kolla lite vad frakt kan kosta och sånt innan med så allt blir rätt från början, man vill ju ha så goda omdömen som möjligt antar jag.

Ska strax ta en liten cigg och sen sätta mig framför tvn och titta på House i lugn och ro. Och lugnt och skönt är det verkligen hihi, dottern sover, och sambon sitter bänkad framför nya beck filmen....

Ha en trevlig kväll mina kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0