Pitch Black med Vin Diesel tycker jag låter som en trevlig kväll! :D

Hallå hallå.

Lördagen hittills har bestått av frukost hos mamma, sen en trip ner till stan med Mamma, Syster, Systers nya pojkvän, T, M, En vännina hennes påg och min underbara tös såklart. En liten runda på loppisen i stan tog vi, fyndade en del och sen tog vi oss vidare för att mata ankorna i parken, var såklart uppskattat både för stora och små. På torget skildes vi åt och jag och lillan hängde med hen till vänninan som håller på och flyttar, mycket trevlig och mysig lägenhet har dom fått tag på, och så fick jag chansen att mysa lite med deras underbara lilla tös.

En liten runda till på stan blev det och några nya filmer, däribland kvällens filmval:D Taco till middag, mycket gott om jag får säga det själv. Och tvättning har det oxå blivit, massor massor men har hunnit med allt, nu ska det sista bara torka och vikas så är saken BIFF! :D

Har förresten ett nytt ord som används flitigt, eller ja nytt och nytt går väl att diskuteras men ett uttryck som jag inte använt direkt innan. O ja! Känns som jag svarar det hela tiden och börjar störa mig lite på det själv haha. Ingen aning var det kommer till men det har en positiv klang och det funkar i många lägen, får se när man får till ett nytt:D

Nä nu ska jag natta liten, och sen movietajm! Ha en najs kväll Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0