Kanal 3 är som bortblåst!

Okej, själv tittar jag inte på dessa Ensamma Mammorna, Inget som lockar direkt men filmer där efter verkade bra och resterande kanaler känns aningen överflödiga denna kväll, men om inget annat så kan jag väl titta på Sleepy Hollow igen, alltså jag ÄLSKAR verkligen Tim Burton, Alla dom filmer jag sett är otroliga, mer eller mindre, vissa mer speciella än andra men älskar verkligen honom. Och att en av mina favorit skådisar Johnny Depp har huvudrollen i många eller dom flesta (?) av Tim Burtons filmer gör ju inte saker sämre:d

Vi får se vad som händer, har man tur så har felet fixats inom 5 minuter hehe...

Annars har jag inte mycket att säga, julafton blir av som vi tänkt oss, Så jäkla roligt alltså, kommer bli helt perfekt, det är jag helt säker på:D Och när löningen kommer ska jag börja inhandla julklappar:D Wiiie... Har sagt det innan men säger det igen, tror nog att det är en av dom roligaste sakerna när det kommer till julen, att köpa julklappar... Fast nu när jag tänker på det så är det rätt överflödigt haha Jag menar, att se dom öppna julklapparna och se minen och veta att man träffat perfekt på, det känns riktigt roligt. Sen att laga maten är också riktigt roligt, eller pysslet, nä pysslet är nog det som är det bästa med julen, stoppa neijlikor i apelsiner och hänga upp, att hänga upp i granen, baka pepparkakor och andra julkakor och dekorera pepparkakshuset, oh vad jag längtar. Haha vill att det ska vara första advent nu så jag kan få börja plocka fram alla fina julsaker....
Det kan man visserligen göra innan men lite traditionell är man kanske ändå... Måste komma ihåg att köpa adventsstakar förresten, jag har ingen aning om var jag gjort av mina??? Dom kanske tittar fram lite närmre, vem vet:D

Nu ska jag se om trean funkar, om inte blir det nog någon bra dvd,
Ha en skön kväll:D Puss på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0