Godkväll :D

Då var det kväller igen och lugnet har lagt sig. Har varit och gymmat idag, blev mycket konditionsträning och magen fick sig en omgång så det kommer nog kännas imorgon haha, men det är bra, det ska kännas att man rört på sig....
Imorgon blir det ett snabbt möte på NC och sen kanske en runda på gymmet. Mot eftermiddagen blir det kalas, ska bli trevligt:D

Strax ska jag sätta mig framför dumburken och titta på ett av mina absolut favorit program som är House:D Skoj skoj, gillar hans svarta humor.

Så ha en trevlig kväll Puss på er


Kommentarer
Postat av: Luffi

Hejsan! Förlåt för så segt svar, men har tagit det jätte lugnt med bloggen... blev så mycket när jag låg på topplistan så var tvungen att ta det lite lugnt!



Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2010-11-03 @ 11:06:30
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0