Frukost och disney dags!

Om cirka en halv timme ska jag se disneydags för första gången på X antal år, skoj:D Och frukost ska vi ha det med, men med tanke på hur kallt det ser ut att vara där ute så blir det nog rostade mackor och kräm istället för bullar. Men det funkar bra det med.

Sen får vi se lite vad som händer, städa behövs det och dom där fönsterna skulle behöva sig en omgång men ev gör jag inte det förrens det närmar sig dags att pynta:P En genomkörning blir det nog iallafall. Sen ska jag se till att träffa Bes som varit ute på vift:D:D:D Har nog båda massor att berätta om hihi och ja, sen blir det väl någon trevlig söndags middag och sen bad bus och en go film.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: luffi

jo det är ok här! väldigt trött i kroppen bara... började jobba kl 18 igår och kom hem 6 i morse... =( men bra mår jag ändå!

2010-11-07 @ 16:18:26
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0