Underbara oväder!

Ja jag älskar regn och rusk, hoppa i vattenpölar och bara allmänt skita ner mig själv i geggamoja och grejor. Att få "vara barn". Med egna barn eller kanske syskon och så vidare så får man en möjlighet att göra allt det roliga som man gjorde när man fick barn men som man fick "sluta" med när man blev lite äldre (visserligen har jag alltid gunga och hoppat och klättrat på saker haha, man har ju barnasinnet kvar:D

Synd bara att man inte fått tummarna ur att köpa regnkläder för även om jag kunnat plaska i vatten pölar utan så är jag inte så sugen på att bli sjuk, även om jag inte blivit det direkt innan...
Lite det som är tråkigt med att bli "vuxen" att man får mer ansvarskänsla och tänker mer. Okej det är väl på gott och ont antar jag.

Iallafall:




Ha en härlig dag i regnet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0