Tidinställda inlägg???

Alltså tidinställda inlägg, kan man göra det på Blogg.se??? Kollat igenom det mesta här inne och kan inte hitta något av värde. Dessutom varit inne på DesignaDinBlogg och där hittade jag inget heller tyvärr.
Vet inte om jag direkt hade använt det men varit roligt att testa iallafall.

Fått in lite länkar på några av dom bloggar jag brukar följa. Kolla gärna in dom om ni inte har något bättre för er.

Ja... Nu var det väl inte mycket mer jag ville ha sagt. Varit en lugn och skön kväll, sängen kallar så ska lägga mig när jag blivit klar här, händer inte mycket på nätet ju och det är bara skit på dumburken. På tal om skit på tv, är det bara jag som tycker att lördagarna på tv var mycket bättre för, bättre filmer och program...? För hoppas det ändras men sen det kanske kommer till hösten då fler sitter vid tv:n, vad vet jag.

Hoppas på finare väder snart så man får en anledning att köpa lite utemöbler så man kan sitta i trädgården på kvällarna. Hade varit mysigt iallafall, en varm filt om benen och lite kortspel hade inte suttit helt fel.

Ha de gött och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0