Sommar, loppis och varma datorer!

Så trött idag, vet inte vad det är med mig. Hade visserligen otaliga mardrömmar inatt om dottern och världen kan man väl säga, otäckt. Men när jag vaknade så låg hon där brevid och sov tryggt. Skönt!

Inte gjort så mycket idag, Navigatorcentrum i förrmiddags, checka upp lite med praktikplats, får vad som händer. Inget som är bestämt än dock. Men det finns många ställen att kolla med.
Kanske man är lite sent ute, men skam den som ger sig!

Inte riktigt så fint väder idag som det var igår men skönt och ganska varmt är det. Hoppas det blir lite såhär imorgon. Gör mig inget om det blir muligt, sålänge det inte regnar så är det lugnt eftersom vi ska ner till barnloppisen. Fått rensat bland kläder och ska ta en runda bland leksakerna oxå som dottern inte längre visar intresse för. Sen får man ju ta chansen att kanske se om man kan hitta lite fina, billiga kläder och kanske lite leksaker oxå. Ska faktiskt kolla lite extra om någon har Alfons Åberg böcker då dom blivit en favorit.

Förövrigt sjunger nog min dator på sista versen. Stänger av sig själv eftersom den blir för varm.
Så man får väl hoppas på en slant på födelsedagen haha, annars får jag väl plocka upp den gamla klumpiga stationära grejen som just nu ligger under sängen. Surfdator kan den nog duga som, ett tag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linda

jaha missade den idag, någon annan trevlig loppis i trelleborg?

2010-05-22 @ 22:06:31
Postat av: Svar till Linda

Ihår vet jag att det var loppis i gamla Weibullslokalen och Erikshjälpen, men gillar du loppis så kan jag rekomendera Länkarnas Loppis i mitten av juni, kommer inte ihåg exakt men det är stort och fina biliga saker:D

2010-05-23 @ 08:59:54
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0