Måndag och ny vecka!

Godmorgon, goddag godmiddag??? Goddag funkar väl alltid...

Idag står det diskning och tvättning på schemat, lite bus i trädgården kanske... Vill börja plantera men ska vänta lite tills mina små planter har växt till sig lite. Ja snart städat klart... Lyssnar på lite go musik på VH1, än en gång älskar den kanalen.

Ha en skön dag

________________________________________________________________________________________________

Förresten, nu vart de måndag igen. Snart fyller M år och sen kommer alla på löpande band, massa födelsedagar under sommaren, en riktigt rolig och najs period väntar, inte bara med tanke på alla födelsedagar och firande, utan sommar, värme, stranden och massa massa utflykter, har redan en del bestämt, ställen ska besökas som jag själv ofta besökte som liten.

Ska bli underbart, kanske kommer en liten sommarplan här vid ett senare tillfälle, har ni några bra ideer så skriv gärna en komentar på härliga smultronställen :D



Ett av dessa ställen vi ska besöka :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Kjugekull, ursäkta men var f-n ligger det någonstans? skulle man vetat det? ser ju fint ut..

2010-05-03 @ 12:31:27
Postat av: MindOfMyOwn

Typ utanför kristianstad... Perfekt för familjer. Jag älskade det som liten:D

2010-05-03 @ 14:05:07
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: mamma

vad konstigt,,precis här gick vi...du, jag Bosse, Joakim o den där killen som Bosse passade. Här gick vi igenom, upp på stenen och där satt vi tills grabben skulle knuffa ner Joakim...Jävlar vad rädd jag blev...det fallet hade kunnat bli ödesdigert..

2010-05-04 @ 18:05:29
Postat av: Svar till mamma

Kommer inte ens ihåg det... Vad var de för kille?

Valde bilden för jag kände igen mig...

2010-05-05 @ 09:44:04
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0