Kommer inte ihåg vad jag ska skulle skriva!

Men det är ju typiskt mig, lika snabbt som jag får en bra ide eller tanke så glöms det bort igen suck.

Men Piroger är det ganska så mycket säkert att jag ska göra. Skum mening men den får stå kvar iallafall.
Blir mindre piroger än vad jag brukar göra, tror det blir bättre. Har köttfärssås i kylen som jag tänkt använda eftersom jag inte är speciellt sugen på köttfärssås och pasta idag igen. Sen ska dom frysas in, perfekt att sen ha som mellanmål, eller ha med på utflykten och så vidare.

Stör mig lite grann på att jag inte kan komma på vad det var jag satt och funderade över innan. Tror det handlade om sommarplaner... Ni har förresten inte kommit med några tips ju! :) Ska överväga att realistiska platser ni kan tänkas nämna, men håll gärna tankarna inom skåne iallafall...

Oh, med skrivet Skåne kom jag och tänka på Skånesdjurpark. Det borde vi nog ta oss en titt på, jättelängesen jag själv var där, många år. Men tror man både barn och vuxen uppskattar ett sådant "resemål"!
Kan man egentligen verkligen kalla det för resemål, visst reser vi dit men.... Nä jag vet inte, resemål låter helt okej så tror jag låter det stå så, iallafall tills någon kommer med ett bättre förslag.

Jaha, Så vad har vi då änsålänge:
Kjugekull
Skånes Djurpark

Och visst blir det säkerligen en runda till vårt kära grannland Danmark, Legoland hade varit roligt att uppleva, eller Bonbonland men kan tänkas att det kostar sig en bra peng också och så himla full är inte plånkan, men Hey snart födelsedag för både mig och snäckan, kan kanske önska sig ett litet bidrag till "sommarskojkassan:D"
De blir nog bra:D Lite turande för mig med vänner blir det säkert. På den tyska båten såklart, med Pinball maskinerna haha.

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Fie

Legoland Danmark. Fick hört mej om med andra som varit där och de anser att barn under 3år har inte så mkt nytta av de då de e anpassat efter större barn.

Hade sj velat dit med Johan men de får vänta ett par år ;)

Däremot BonBonland kan jag sj rekomendera, roligt och massa med aktivitet. Lite som Tosselilla men bättre :=)

2010-05-04 @ 15:32:20
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Fie

BonBonLand ger glädje till både vuxen och barn. Tom mina morföräldrar uppskattade BonBonland! :)

2010-05-05 @ 11:14:19
URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0