Hola!

Vet väl egentligen inte vad jag ska skriva, sängen börjar kalla och jag börjar bli trött.
Ville väl egentligen bara påpeka vilket underbart väder vi haft dom 2 (?) sista dagarna, hoppas verkligen det håller i sig och att det blir fint väder på lördag så man kan få sålt och köpt lite saker på barnloppisen:D


Tänkte på något innan, hmm vad var det nu???
Någon som vet haha,

Kom och tänka på hur coolt hade det inte varit om man kunnat läsa tankar...
Hela mysteriet om MÄN hade man fått löst, och vi kvinnor hade sluppit fråga, eller rättare sagt, männen hade sluppit få frågan, Vad tänker du på?
Vilket dom oftast svarar: Inget.

Hur kan man liksom tänka på inget, det är inte möjligt, kanske om man mediterar eller nått, man ska ju stänga ute allt eller nått...

På tal om meditera, tror ni att det är fysiskt möjligt att levitera?
En nära familjemedlem påstod en gång att hon som ung lyckades, svårt att tro men visst kan jag tänka mig att hon fick den känslan för det har jag oxå fått när jag höll på med sånt. Meditation allså....

Och när vi ändå e inne på sånt, Spöken finns dom? Paranoja om spöktimmen! Hade ni gått ut mellan 12 och 01 på natten?

Nä det här får räcka för idag, sov gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0