Have you ever seen the rain!

Varit i stan nu och betalat räkningar... Köpt mig ny hårfärg och fick massor hjälp av en jätte trevlig tjej på Åhlens, tex vilken färg jag borde välja för att det inte ska bli så orange/gult. Vilken som täckte bra osv. Riktigt bra tips och ska jag färga håret igen så kommer jag gå dit och snacka med henne igen:)
Får dock låta håret vila lite nu innan det får nästa dos. Egentligen bör man vänta i 4 veckor men sånt tålamod har verkligen inte jag, men minst några dagar ska jag försöka hålla mig och under tiden göra en massa hårinpckningar eftersom blondering sliter massor på håret.

Fick köpt en liten fin "bikini" (linne och trosa) på HM till lillan som inte haft en innan, Riktigt söt och till ett rätt bra pris.
Fick även köpt hem tobak, 1 kg, jag är en av många som faktiskt maler och rullar cigg själv, mycket billigare så. Så nu klarar jag mig minst 2 månader iallafall, känns bra.

Och nu är jag hemma igen, Glad att jag kom hem innan det börjar regna för det ser ut som om regnet kommer vilken minut som helst nu. Men det är mysigt det med, om man är inne, eller är på väg in.


Den till höger är den färgen jag ska testa om nån vecka/veckor!
Resultat kommer sen:D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk så mkt tobak du sparat på att sluta röka :-) men är inte N för liten för bikini?

2010-05-27 @ 13:29:57
Postat av: Svar till Linda

Jo försökt många gånger, men det kommer nog en dag...



Vill inte kalla det bikini eftersom det är ett linne (långt) och så då badtrosor till. Gillar inte själv konceptet bikini till barn men med ett linne tycker jag de e okej, och sött är det:)

2010-05-27 @ 13:46:13
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Linda

va bra för jag gillar inte heller det konceptet..



börja sluta nu igen då :-)

2010-05-27 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0