Guldkant på tillvaron?

Då var det söndag igen. Förkylningarna vill inte riktigt släppa så det blir nog en rätt lugn dag idag oxå.
Jag har egentligen inte speciellt mycket att berätta om. Kollade på min film igårkväll, var mycket bra.

Sitter och tänker på vad som händer nästa vecka, egentligen inte speciellt mycket. Ska kolla efter ny praktikplats, om inget annat så någonting att göra innan det på CG blir tillgängligt, men jag vet var jag vill söka, ska bara ner och göra det oxå. Möte på NC blir det oxå, kolla upp läget.
Ja.....
Vilken händelserik vecka va hahaha....
Nä men det blir nog bra, lite besök av kära vänner ska nog få bryta av den annars så vardagliga rutinen och ge lite guldkant på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0