Vad händer egentligen om nätterna?

Då var snart denna dagen slut, den har varit trevlig såklart, lördagsmys hela dagen, åt våfflor idag haha, till frukost dessutom eftersom vi inte käkade den 25:e.... Uppskattades och var väldigt smarrigt. Till middag blev det taco:D Oxå det väldigt smarrigt. Emsan kom en liten runda, fått badat och packat en liten väska inför imorgon, dopet ju.

Nu sitter jag och tittar på Natt på museumet! Aldrig sett den innan och jag missade början men det verkar faktiskt riktigt bra. Rolig och intressant. Reklam nu så passar på att göra ett litet inlägg när alla ändå sover här hemma...

Kom på innan att det är ju dags att ändra till sommartid kl 00.00 inatt, snart med andra ord, eller ja, snart och snart, 1 timme typ... Ändra om mobilen så tidzonen var sthlm och då ändrades det till sommartid direkt, ska den verkligen göra det, det skiftar väl inte förrens 12? Aja då är det gjort iallafall.

Så nu började filmen igen... Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Julia<3

tack dsm!<3

2010-03-28 @ 00:12:11
URL: http://uaremine.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack så mkt! :) Jo, jag vet att jag vaggar det när jag går! :) Men h*n sover väldigt mycket på dagarna för jag rör inte på mig så mkt pga av att jag har så ont i ryggen! :) så vilar den hela tiden ;p haha!



Men måste börja röra mig när jag går till skolan, har inget annat val ;) haha!

2010-03-28 @ 12:42:37
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Zandra

HAr ju sambon! :)

2010-03-28 @ 17:00:51
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0