Mer regn tack!

Igår var vi på vift, En polare till gubben hade bjudit in oss på Party. Var självfallet jätte trevligt:D Träffade lite nytt folk och hade några gamla goa vänner med mig. Begav oss hemåt runt 12 då vovven behövde gå ut. Så stolt jag var över honom som varken bitit sönder något eller rivit ner något när vi var borta. Min duktiga vovve:D

Dagen idag har bara varit lugn, städat och myst massor, varit ute lite i det fina vädret, medens det fortfarande var fint det vill säga, sen kom regnet, vilket ja finner ytterst avslappnade och lugnande, hur det smattrar mot fönsterrutan. Underbart. Såvida man inte ska någonstans då då. Lite trist med rinnande mascara och blöta fötter haha men det är mycket bättre än mer snö för det vill jag verkligen inte ha.

Imorgon ska sambon på Fotboll så det blir lugnt och skönt imorgon. Jag och lillan ska ner till stan. Träffa bästisen Emma och hennes lilla tös, längesen vi träffades så vi kommer ha massor att snacka om hihi. Blir väl fika och sen en runda på lekplatsen om vädret tillåter men det har varit rätt fint dom senaste dagarna så det ska nog gå bra:D
Längtar iallafall....

Småsneglar på The Weddingsinger, älskar Adam Sandler så nu ska jag hänge mig åt denna underbara film.


Hoppas ni får en skön helg

xoxo

Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Tackar!

2010-03-14 @ 16:49:20
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0