Göra egen header?!

Sitter utan PsP, och ska göra en egen header, Pizap.se har jag trixat på, där är roliga saker men det är mer ett ställe att fixa bilder eftersom dom förminskar den uppladdade bilden, iallafall när den är lång nog för att vara en header, och jag kan ju faktiskt inte speciellt mycket om datorer så....

Har tidigare använt paint, hittat en header och lagt in en egen bild, det blev inte så bra kan jag berätta, men visst har jag använt den. Nu vill jag göra något eget eller åtminstone nästan helt eget men det känns som om man måste ha psp.... Eller så e de bara jag som är kass haha.

Vi får se hur det hela går senare... Tar en liten paus just nu och fortsätter lite senare, kanske kan fokusera bättre då, vem vet.

Skoj att några av ni som följt innan hittat hit:D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0