God Afton!

Godkväll...
Någon som vet nån bra film på tv idag?
Får väl kolla text-tv. Varit en skön dag, lugn och behaglig, fått betalat räkningar, shoppat lite smått, städat och tvättat, sista maskinen torkar nu, skönt, sen blir det vikning imorgon förrmiddag, även en runda till stan blir det. Köpa doppresent ju. Vet redan vad jag ska köpa men kommer väl stå och vela när jag väl är nere i stan, beslutsångest...

Har Emsan här som sällskap, mycket trevligt. Fast hon stack iväg precis, på äventyr till CG. Men kommer snart igen, så tar chansen att sitta här lite nu en stund så jag kan vara social sen när hon kommer igen:D

Ska fortfarande ringa farsan om ifall dom skulle komma imorgon eftermiddag, bra att veta så man är hemma och så när dom kommer:D Kommer bli skoj om dom kommer, ett tag sen man träffade alla iallafall, blir många foton på alla men dom dyker inte upp här utan på Facebook....

Nu ska jag få tummarna ur och ringa. Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0