GAAAAHHHH!!!!

GAAAHHH....

Söker någon, eller ja egentligen bara ett namn, en polare vet vem denne H är men tycker det är väldigt roligt att jävlas med mig så han kommer inte säga nått...
Frustrerande? JAAAAA.... Stort jävla Suck!

Rensat bort lite idag, inte mycket vanlig städning, plockat undan och fått dammsugat....

Verkar inte bli något staket innan inflyttningsfesten iheller suck, byggarbetarna har inte ens varit här idag... Va fan e det liksom???!!! Frustrerande... Och ja menar, dom har virke, om dom inte har tillräckligt så använd de dom har nu och ta det andra när det kommer.... Hatar när någon säger nått, planerar och sen total skiter i det dom sagt... BLÄBLÄBLÄ....

Kommentarer
Postat av: Hemlige Harry

Du vet att det inte är hällsosamt att ha en låtsas kompis som mig. Dock är du i gott sällskap milliontals människor på denna planeten har en lâtsaskompis med namn så som "Gud" och "Allah". Trevligt att du inte har glömt mig efter all denna tid men du borde kanske kolla inom dig för att hitta svaret på vem jag verkligen är.

Postat av: svar till hemlige harry

alltså du/ni är bara för mycket.... Fegis!!

2010-03-30 @ 20:38:02
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: till Angel (låtsas vara hemlige harry)

Angel.... komma på besök när du kommer ner???? Vänta bara!

2010-03-30 @ 20:50:32
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0