Fredag hela Dagen!

Dagen igår var nice. Lugn och behaglig. På kvällen kom Besa och Emsan förbi en runda, satt och snackade lite, kolla på tv och helt enkelt bara va. Idag står städning på listan, gjor det mesta redan men lite är allt kvar. Typ disk och får väl dammsuga golven igen känns det som. Ikväll ska vi till M:s kompis. Eller ja, kan väl nästan räkna som en gemensam vän, med ska Emsan och ev krist o co, vi får se. Hursom helst kommer det bli mycket trevligt. Och det bästa av allt, vi får en chans att sova ut haha. Ja det kan behövas lite då och då, att ta sig ut utan barn och tänka lite på varandra. Och som sagt sova ut haha.

Funderar seriöst på att införskaffa koffein tabletter. Visst när sommaren och solen kommer så blir man lite pigg och annars man kan ju dricka kaffe, men för att vara helt ärlig så är kaffe inte min melodi. Kaffe associerar jag med kortspel och trevlig sällskap, inte det man dricker på morgonen. Jag vet det finns många som gör det och även om jag tycker att kaffe kan vara gott så faller det sig inte riktigt för mig att dricka det på morgonen. Tar för lång tid kanske haha, jag vet inte riktigt vad grejen är.
Och energydricka, visst blir man pigg men det på morgonen är nog inte heller någon direkt hit. Platsar inte riktigt på frukostbordet. Inte för mig iallafall.

Koffein tabletter finns ju där att ta när som, man behöver inte vänta på att det ska bli klart, man får ingen eftersmak och vill man ha med sig dom så behöver man ingen termos, va bra va? :D

Vi får se. Kanske blir det kaffe, testa på iallafall eller så blir de koffeintab...

Men te, är det uppiggande?

Ha en trevlig kväll


Älskar Garfield/Gustaf!:D
Han äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0