Ett horn mitt i pannan?!

Ja vad ska man säga, gubben som precis kom ut från toan frågade om frillan blev bra....
Snaggat av allt utom längst fram där det är en tuss som står rakt upp mitt i pannan...
Mitt svar: Hahahahaha!!!!
Nej det ser inte klokt ut men visst alla ska vi få lov att se ut som vi vill och jag älskar inte honom mindre för det. Men vår tillvaro kommer nog bli aningen roligare då han ser skrattretande ut hehe. Nä nu e jag elak och ska inte prata mer om det.

Det har varit en lugn dag, varit i stan på lite ärenden, städat och lagat middag såklart. Mamma kom förbi en runda och tjattrade lite efter jobb, var såklart trevligt som alltid. Blir lite påsk middag på torsdagen innan påsk. Sen på fredagen blir det inflyttningsfest, på go tid, flertalet personer som tjatat om när det skulle bli av och dom hade minsann det redan samma dag dom flyttade in.... Känner du dig träffad K? :P

Inte för att vara sån men inflyttningsfesten i förra (och min första egna) lägenheten så hade jag det oxå första dagen, soffa hade jag, men inget bord eller tv, dator var att glömma men en gammal cd spelare och en del cd skivor hade jag allt och kul var det, riktigt kul.... Ja se dom minnena, ibland saknar man tider från förr, händelser och människor. Men det är det förgångna och jag vet att det kan man aldrig få igen, men jag ångrar inget.
Det man går igenom, det man gör och de val och vägar man tar i livet har format mig till den jag är idag.

Angående rubriken så ser M:s hår ut som om han har ett horn mitt i pannan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0