En värld där alla tycker lika?!

Godmiddag:D
Eller morgon, vilket ni föredrar... Än har inget hänt med staketet... Inte på denna sidan iallafall, igår började dom på det andra huset, staket till dom två lägenheterna som skulle ha är på plats, lite kvar dock, men det är tre staket som ska upp till detta huset och det verkar som dom inte ens börjat på det andra suck, skulle bli klart i slutet av förra veckan my ass.... Ja menar vad gör dom egentligen, okej jag förstår att det tar sin egen lilla tid men ärligt, hade dom jobbat överhuvudtaget torsdag och fredag så hade dom antagligen varit klara här idag eller igår... Jobbar dom med olika project samtidigt? Smartare om dom tar ett arbete åt gången så det blir klart någon gång... Resten här ska oxå få nytt ju... Suck....

Annars händer inte mycket idag, ska plocka undan lite och dammsuga snart, så det blir rent och fint, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Snart dop oxå, ser fram emot det såklart då jag ska bli gudmor, igen, är gudmor till en av mina småbröder oxå:D
Ska läsa en text från biblen hehe Känner mig som en hycklare, inte det minsta troende, åtminstone inte på en gud men som sagt, jag är ju gudmor och såklart jag ställer upp även om att läsa texter högt för en samling määnniskor jag knappt känner är lite nervöst så ska det nog gå bra, läser innantill och skulle jag säga fel så hoppas jag att folket skrattar, lättar upp stämmningen lite. Men det ska nog gå bra *försöker intala mig själv det haha*

Sen nästa helg är det inflyttningsfest. En del personer som tackat jag, sen blir det väl en del respektive och en och en annan vän till. Kommer blir Great!!!! Som tigern Tony alltid säger...

Nu när jag tänker på de så var det väldigt längesen jag såg tigern tony, reklamen alltså... Men visst finns frosties kvar?

En vännina klagade på sockermängden i frosties häromdagen haha, frosties har ju ett lager socker på sig, visst gillade jag och åt dom när jag var yngre, vem gjorde inte det, men de sötsliskiga flingorna är inte riktigt min melodi längre, kan inte förstå att hon behöver sockra dom ytterligare haha. Sött in deed, men vi har alla olika smak och tur är väl det, tänk om alla gillat samma mat, samma kläder och saker och väder... Vad tråkigt det hade blivit!

Eller vad säger ni:
Hur hade en värld varit där alla tycker lika?

Kommentarer
Postat av: Alle

Hur det hade varit i en värld om alla hade tyckt lika?



SVAR: Jag tror att världen inte riktigt hade kunnat funkat då. Gud vad tråkigt om man skulle tycka precis som alla andra, det är bättre med olika åsikter där man själv får tycka vad man vill i olika saker än att alla på hela jorden tycker likadant och håller med om allt tillsammans. Skulle världen ha funkat då?

2010-03-24 @ 08:55:08
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0