Arachnofobi

Usch, det märks verkligen att vädret blivit varmare och fuktigare, sen igår kväll så har jag sett 3 mindre spindlar och jag ryser i hela kroppen av obehag bara tanken på dom. Försöker att inte visa min rädsla när dottern, syskon och andra barn är med men det är svårt.  Blir jag överraskad av då kanske en ganska stor spindel så får panik och jag skäms men har börjat gråta X antal gånger om spindeln varit väldigt stor. Nä det är det värsta med vår och sommar, alla dessa äckliga kryp. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om andra kryp, myggor är irriterande och pissmyror håller jag mig från men annars, ....

usch känner "spindlar" över hela ryggen nu, får se till så Sambon tar bort dom äckliga krypen som verkar till att ha bosatt sig i lillans rum. Vill inte ha dom där, inte heller nån annan stans för den delen...

Någon som vet någon bra spindelfälla? finns det sådana?

HJÄLP....

 Nått liknande hade farsan i sin källare i förra huset, USCH!!!!
Jaktspindlar= hoppar, usch usch usch usch


Kommentarer
Postat av: ^-^

http://en.wikipedia.org/wiki/Goliath_bird-eating_spider



Now thats a spider

2010-03-21 @ 19:35:11
Postat av: svar till ^-^

fy fan... gör inte så.... Kryper i hela kroppen och säger bara det, jag är jävligt glad att jag bor i sverige, slipper såna äckliga varelser.... UISSSCCCHHHH

2010-03-21 @ 22:02:33
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: sanna

du det har vi e deta huset med ,det var en i går i vadags rumet

2010-03-22 @ 14:13:17
Postat av: svar till sanna

Usch, kommer inte hem till er igen förrens det blivit kallare då då... Blä

2010-03-22 @ 14:31:44
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0